محل تبلیغ شما
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
ساعت:  ۰۴:۱۰:۳۱
فروشگاه اینترنتی ملورا
امروز در زردنیوز
 پربیننده های ورزشی
 پرنظرهای ورزشی
تمرینات پیلاتس برای عضلات شکم و باسن+ تصاویر

تمرینات پیلاتس برای عضلات شکم و باسن+ تصاویر


اگر شروع به عضله سازی در بدن خود کنید احساس جوانی و زیبایی را به خود همراه دارد، تمرینات پیلاتس عملکردی بر روی تمامی اعضای بدن دارد.

تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

حرکت اول

 پیلاتس,تقویت عضلات شکم و باسن,تمرینات پیلاتس

 

به پهلو دراز بکشید ، کف دست راست را روی زمین بگذارید و سر خود را بر روی دستتان بگذارید.پای راست روی زمین و پای چپ را بلند کنید، سپس پای راست بالا بردید تا در کنار پای چپ قرار گیرد و نفس خود را نگه دارید ، دوباره به حالت اول برگردید.
این حرکت را در ۲ ست و هر طرف بدن را ۱۰ بار تکرار کنید.

 

----------------------------------
حرکت دوم

 پیلاتس,تقویت عضلات شکم و باسن,تمرینات پیلاتس

 
روی زمین دراز بکشید ، و لگن را ۹۰ درجه قرار دهید ، دست ها را در کنار ساق پا قرار دهید و  شانه را از روی زمین بلند کنید ، سپس دست ها را رو به عقب و پاها را رو به جلو بدون اینکه از زانو خم شود تا زاویه ۴۵ درجه حرکت دهید.
این حرکت را در ۲ ست و ۱۰ دفعه تکرار کنید.

 

----------------------------------
حرکت سوم

 پیلاتس,تقویت عضلات شکم و باسن,تمرینات پیلاتس

 
پاها را دراز کنید و روی پاشنه های پا و کف دست خود را نگه دارید ، در حرکت دوم پای خود را بالا ببرید و ۳ ثانیه صبر کنید و دوباره به حالت اول برگردید.این حرکت را در ۳ ست و ۵ دفعه تکرار کنید.

نسخه چاپی
ارسال
۰
مطالب مرتبط
نظرات


نام(اختیاری):
ایمیل(اختیاری):
عدد مقابل را در کادر وارد کنید:
متن:

فروشگاه ورزش سه خبر ورزشی ایران تلنت
تازه ترین اخبار
پیشنهاد زردنیوز
پی سی آگهی تدریس خصوصی