محل تبلیغ شما
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
ساعت:  ۰۴:۵۹:۳۶
فروشگاه اینترنتی ملورا
امروز در زردنیوز
 پربیننده های ورزشی
 پرنظرهای ورزشی
بدنسازی بانوان و رفع شلی پشت بازو

بدنسازی بانوان و رفع شلی پشت بازو




تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

بدنسازی بانوان و رفع شلی پشت بازو
ناحیه پشت بازو، یکی از نواحی تجمع چربی در بدن خانمها است...
اما با کمی تمرین، می توان آنرا در کوتاهترین مدت ممکن، زیبا، قوی، و خوش حالت کرد. در ادامه، دو تمرین محبوبم را برای تقویت این ناحیه شرح خواهم داد. این تمرینها را، دو ست، و هر ست 12 تا 15 تکرار بروید.

بین ست ها، یک دقیقه استراحت نمایید. با دمبل 3 پوندی (حدود 1.5 کیلوگرم) شروع کنید؛ در صورتیکه این وزنه خیلی سبک است، می توانید وزن دمبل را افزایش دهید. این برنامه را، هفته ای دو یا سه روز غیرمتوالی انجام دهید.


دمبل پشت سر روی توپ

 

رفع شلی پشت بازو,سفت کردن بازوها,حرکات ورزشی برای سفت کردن پشت بازو

 

یک طرف دمبلی را با هر دو دست بگیرید و روی یک توپ بدنسازی بنشینید (اگر توپ ندارید، روی لبه یک صندلی). شکمتان را سفت کنید تا کمرتان خم نشود. در حالیکه آرنجهایتان کنار گوشها قرار گرفته اند، وزنه را بالای سرتان بلند کنید. سپس مطابق تصویر، بدون حرکت دادن بازو، و فقط با خم کردن ساعد، وزنه را پایین بیاورید، و مجددا به حالت اول بازگردانید.


شنای پشت بازو

 

رفع شلی پشت بازو,سفت کردن بازوها,حرکات ورزشی برای سفت کردن پشت بازو

 
روی زمین زانو بزنید و با دستهایتان آنقدر جلو بروید که بدنتان، از سر تا زانو، در یک امتداد قرار بگیرد. طبق تصویر، آرنجهایتان را به بدن بچسبانید، و در حالیکه فشار اصلی روی عضلات پشت بازو متمرکز است، تا نزدیکی زمین پایین بروید و بالا بیایید.

نسخه چاپی
ارسال
۰
مطالب مرتبط
نظرات


نام(اختیاری):
ایمیل(اختیاری):
عدد مقابل را در کادر وارد کنید:
متن:

فروشگاه ورزش سه خبر ورزشی ایران تلنت
تازه ترین اخبار
پیشنهاد زردنیوز
پی سی آگهی تدریس خصوصی