محل تبلیغ شما
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷
ساعت:  ۱۵:۴۷:۲۷
فروشگاه اینترنتی ملورا
امروز در زردنیوز
 پربیننده های سلامت
 پرنظرهای سلامت
دانستنی هایی در مورد ورزش یوگا در بارداری

دانستنی هایی در مورد ورزش یوگا در بارداری


در دوران بارداری از انجام ورزش های پرشی خودداری کنید

تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۳

pregnancy_sport

 

اگر قبل از بارداری به طور مرتب ورزش می‎کردید حالا دفعات آن را کاهش دهید و اگر سابقه ورزش ندارید نباید در بارداری شروع به ورزش کنید.

• ورزش‎های هوازی مانند پیاده‎روی، قایقرانی و دویدن آهسته مناسب است. پیاده‎روی و دویدن نباید باعث عرق کردن و گرمای شدید شود، همچنین هنگام راه رفتن باید مراقب زمین‎های ناهموار و حفظ تعادل خود باشید. همیشه مقداری آب همراهتان باشد تا از تشنگی بیش از حد شما جلوگیری کند. این ورزش برای افزایش سطح آمادگی جسمانی هنگام زایمان بسیار مفید است.

• شنا ؛ شنا جریان خون به سمت ماهیچه‎ها را بهبود می‌بخشد و قدرت ماهیچه‎ها را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، از استرس بارداری می‌کاهد و توانایی قلب را افزایش می‌دهد.

• یوگا ؛ به دلیل خاصیت آرامش‎بخش این ورزش برای کاهش استرس در دوران بارداری خوب است و زایمان را راحت‎تر می‌کند و همچنین برای کشش عضلات و تمرکز مفید است.

• آیروبیک؛ ایروبیک و حرکات کششی و قابل انعطاف نیز در دوران بارداری به کاهش کشش عضلات و کاهش استرس کمک می‌کند.

• تمرینات سبک ژیمناستیک؛ این تمرینات نیز تا حدودی زایمان را آسان می‌کند، ولی باید دقت کرد قبل از انجام آن بدن را با نرمش‎هایی گرم کرد تا خطر افتادن وجود نداشته باشد.

• دوچرخه سواری؛ دوچرخه سواری به صورت سبک خوب است، در صورتی که دوچرخه سوار حرفه‎ای هستید اشکال ندارد.

هشدار : در دوران بارداری از انجام ورزش های پرشی خودداری کنید .

ماتیلدا

نسخه چاپی
ارسال
۰
مطالب مرتبط
نظرات


نام(اختیاری):
ایمیل(اختیاری):
عدد مقابل را در کادر وارد کنید:
متن:

فرا پیامک لاچین سیر
تازه ترین اخبار
پیشنهاد زردنیوز
پی سی آگهی تدریس خصوصی